Apple iPhone SE (2022) verkopen aan Rephone

Wat voor Apple iPhone SE (2022) wil je verkopen of inruilen?

Stuur je oude telefoon gratis naar ons op

Weet gelijk wat je voor je telefoon krijgt

Wij storten de waarde op je bankrekening

Geld verdienen met je oude toestel?

Zo werkt het

Heb je thuis een iPhone of iPad die je niet meer gebruikt, dan is deze geld waard! Lever je oude toestel in en ontvang de waarde van je apparaat op je rekening . Geef de staat van je iPhone of iPad aan, laat je gegevens achter en stuur je toestel op of kom langs bij Rephone. Super eenvoudig!

1. Waarde berekenen

Weten wat je toestel waard is

Bereken de waarde voor het verkopen van uw Apple iPhone SE (2022) direct en snel. Of deze nu een beschadiging of mankement heeft, of nog helemaal ‘als nieuw’ is. Wij bieden u altijd een eerlijke waarde voor uw gebruikte Apple iPhone SE (2022).

2. Inpakken en opsturen

Via PostNL of inleveren bij Rephone

Na het aanmelden van de te verkopen Apple iPhone SE (2022) ontvangt u van ons een verzendlabel om het toestel gratis te verzenden en kosteloos af te leveren bij een PostNL pakketpunt. Verpak uw Apple iPhone SE (2022) veilig in een stevige doos met genoeg opvulmateriaal.

3. Geld ontvangen

Weten wat je krijgt

U ontvangt een track & trace link om uw pakket te volgen en krijgt bevestiging na ontvangst en beoordeling van uw Apple iPhone SE (2022). Binnen twee weken na afhandeling ontvangt u het bedrag op uw bankrekening. Bent u niet akkoord met de beoordeling? Dan ontvangt u de iPhone kosteloos retour.

Waarom aan ons verkopen?

Direct de waarde berekend

Vaste prijs na aanmelden

Gratis en verzekerd verzenden

Aflevering mogelijk in fysieke winkel

Snel uitbetaald op uw bankrekening

U moet uw iCloud-account verwijderen van uw toestel en die daarna resetten, zodat wij uw toestel kunnen testen. Hieronder kan u precies zien hoe u dat moet doen.
Ja, als het toestel niet gereset is kunnen wij de telefoon niet testen. Bij de vraag ‘Hoe reset ik mijn toestel op de juiste manier?’ kan u lezen hoe u de telefoon moet resetten.
Hieronder staan alle stappen die u moet ondernemen om uw toestel op de juiste manier te resetten:
  • Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in'.
  • Tik vervolgens op 'Wis alle inhoud en instellingen'.
  • Voer uw toegangscode of wachtwoord van uw Apple ID in als u hierom wordt gevraagd.
  • Bevestig dan dat u uw apparaat wilt wissen.
  • Wacht tot uw apparaat is gewist. Afhankelijk van het apparaat kan het wissen van alle gegevens enkele minuten duren.
Hieronder staan alle stappen die u moet ondernemen om uw iCloud-account uit te loggen:
  • Ga naar 'Instellingen' > '[uw naam]'.
  • Scrol helemaal naar beneden.
  • Tik op 'Log uit'.
  • Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op 'Schakel uit'.
  • Schakel de gegevens in waarvan u een kopie op uw apparaat wilt bewaren.
  • Tik op 'Log uit'.
  • Tik opnieuw op 'Log uit' om te bevestigen dat u wilt uitloggen bij iCloud.
Ja, wij hebben graag dat het toestel boven 50% is opgeladen. Hierdoor kunnen wij het toestel gelijk in behandeling nemen en sneller afhandelen.
U kunt het beste het toestel in een doos met opvulmateriaal versturen, op deze manier is de telefoon goed beschermd en kan die geen schade oplopen tijdens het versturen. Om die doos te versturen kunt u een verzendlabel van ons gebruiken, dan is de verzending kosteloos en verzekerd.
Een verzendlabel is 1 week geldig nadat deze is aangemaakt. Als uw verzendlabel is verlopen, kan u het toestel opnieuw aanmelden op onze site zodat u een nieuw verzendlabel krijgt. Stuur uw toestel niet op met een ongeldig verzendlabel, want dan is er een grote kans dat uw pakketje kwijtraakt.
Wanneer u ons verzendlabel gebruikt, zijn er geen verzendkosten.
Ja, zodra u uw toestel heeft aangemeld krijgt u gelijk een trackinglink van ons.
Ja, deze hebben wij namelijk nodig als uw pakketje kwijt is geraakt bij PostNL.
Als uw pakketje na 3 werkdagen nog niet is aangekomen bij ons, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice zodat zij een onderzoek kunnen starten bij PostNL. Dat onderzoek kan 2 weken duren, we proberen in die tijd u zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Hiervoor hebben wij het serienummer en de factuur van het toestel nodig.
Nee, wij scannen bij binnenkomst de barcode van het verzendlabel waardoor wij al uw gegevens kunnen zien. Dit werkt alleen als u gebruik maakt van een verzendlabel van ons.
Het is niet verplicht, maar het kan er wel voor zorgen dat het toestel beschermd is tijdens het verzenden.
Nee, de oplader en oortjes hoeven niet meegestuurd te worden. Het gaat ons namelijk alleen om de telefoon, dus er wordt geen extra waarde gegeven voor de oplader en oortjes.
Ja, u krijgt een bevestiging zodra uw pakketje bij ons wordt gescand.
We proberen uw toestel binnen 3 werkdagen in behandeling te nemen. Zodra uw toestel is afgehandeld, krijgt u een mail.
Ja, u krijgt een mail zodra uw toestel is goedgekeurd.
Als uw toestel niet overeenkomt met de aanmelding krijgt u een waardemail met een nieuwe waarde van ons, u heeft dan 2 keuzes:
  • Akkoord gaan met de waarde, dan krijgt u het geld binnen 14 dagen op uw rekening gestort.
  • Niet akkoord gaan met de waarde, dan sturen we uw toestel kosteloos terug en die zal u dan binnen 3 werkdagen ontvangen.
Dan sturen we uw toestel kosteloos retour en die zal u dan binnen 3 werkdagen ontvangen.
Na bevestiging van verwerking van het toestel bij ons, wordt het bedrag binnen 24 uur op uw rekening gestort.