Apple iPhone 13 Pro 128GB
Bereken de waarde en ontvang vrijblijvend een verzendlabel
Meest gestelde vragen
1. Welke stappen moet ik ondernemen voor ik mijn toestel opstuur?
U moet uw iCloud-account verwijderen van uw toestel en die daarna resetten, zodat wij uw toestel kunnen testen. Hieronder kan u precies zien hoe u dat moet doen.
2. Moet ik het toestel resetten?
Ja, als het toestel niet gereset is kunnen wij de telefoon niet testen. Bij de vraag ‘Hoe reset ik mijn toestel op de juiste manier?’ kan u lezen hoe u de telefoon moet resetten.
3. Hoe reset ik mijn apparaat op de juiste manier?
Hieronder staan alle stappen die u moet ondernemen om uw toestel op de juiste manier te resetten:
<ul>
<li>Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in'.</li>
<li>Tik vervolgens op 'Wis alle inhoud en instellingen'.</li>
<li>Voer uw toegangscode of wachtwoord van uw Apple ID in als u hierom wordt gevraagd.</li>
<li>Bevestig dan dat u uw apparaat wilt wissen.</li>
<li>Wacht tot uw apparaat is gewist. Afhankelijk van het apparaat kan het wissen van alle gegevens enkele minuten duren. </li>
</ul>
4. Hoe verwijder ik mijn iCloud-account van mijn toestel?
Hieronder staan alle stappen die u moet ondernemen om uw iCloud-account uit te loggen:
<ul>
<li>Ga naar 'Instellingen' > '[uw naam]'. </li>
<li>Scrol helemaal naar beneden.</li>
<li>Tik op 'Log uit'.</li>
<li>Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op 'Schakel uit'.</li>
<li>Schakel de gegevens in waarvan u een kopie op uw apparaat wilt bewaren.</li>
<li>Tik op 'Log uit'.</li>
<li>Tik opnieuw op 'Log uit' om te bevestigen dat u wilt uitloggen bij iCloud.</li>
</ul>
5. Moet ik mijn toestel opgeladen opsturen?
Ja, wij hebben graag dat het toestel boven 50% is opgeladen. Hierdoor kunnen wij het toestel gelijk in behandeling nemen en sneller afhandelen.
6. Hoe moet ik het toestel versturen?
U kunt het beste het toestel in een doos met opvulmateriaal versturen, op deze manier is de telefoon goed beschermd en kan die geen schade oplopen tijdens het versturen. Om die doos te versturen kunt u een verzendlabel van ons gebruiken, dan is de verzending kosteloos en verzekerd.
7. Hoe lang is een verzendlabel geldig?
Een verzendlabel is 1 week geldig nadat deze is aangemaakt. Als uw verzendlabel is verlopen, kan u het toestel opnieuw aanmelden op onze site zodat u een nieuw verzendlabel krijgt. Stuur uw toestel niet op met een ongeldig verzendlabel, want dan is er een grote kans dat uw pakketje kwijtraakt.
8. Betaal ik verzendkosten?
Wanneer u ons verzendlabel gebruikt, zijn er geen verzendkosten.
9. Krijg ik een trackinglink bij het versturen?
Ja, zodra u uw toestel heeft aangemeld krijgt u gelijk een trackinglink van ons.
10. Moet ik het verzendbewijs bewaren?
Ja, deze hebben wij namelijk nodig als uw pakketje kwijt is geraakt bij PostNL.
11. Wat als mijn pakketje niet aankomt/kwijtraakt?
Als uw pakketje na 3 werkdagen nog niet is aangekomen bij ons, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice zodat zij een onderzoek kunnen starten bij PostNL. Dat onderzoek kan 2 weken duren, we proberen in die tijd u zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Hiervoor hebben wij het serienummer en de factuur van het toestel nodig.
12. Moet ik mijn gegevens achterlaten in het doosje?
Nee, wij scannen bij binnenkomst de barcode van het verzendlabel waardoor wij al uw gegevens kunnen zien. Dit werkt alleen als u gebruik maakt van een verzendlabel van ons.
13. Moet ik het originele doosje meesturen?
Het is niet verplicht, maar het kan er wel voor zorgen dat het toestel beschermd is tijdens het verzenden.
14. Moet ik de oplader en oortjes meesturen?
Nee, de oplader en oortjes hoeven niet meegestuurd te worden. Het gaat ons namelijk alleen om de telefoon, dus er wordt geen extra waarde gegeven voor de oplader en oortjes.
15. Krijg ik een bevestiging als mijn pakketje is afgeleverd/aangekomen?
Ja, u krijgt een bevestiging zodra uw pakketje bij ons wordt gescand.
16. Hoe lang duurt het voordat mijn toestel is bekeken/gecheckt?
We proberen uw toestel binnen 3 werkdagen in behandeling te nemen. Zodra uw toestel is afgehandeld, krijgt u een mail.
17. Krijg ik een bevestiging als mijn toestel is goedgekeurd?
Ja, u krijgt een mail zodra uw toestel is goedgekeurd.
18. Wat als mijn toestel wordt afgekeurd?
Als uw toestel niet overeenkomt met de aanmelding krijgt u een waardemail met een nieuwe waarde van ons, u heeft dan 2 keuzes:
<ul>
<li>Akkoord gaan met de waarde, dan krijgt u het geld binnen 14 dagen op uw rekening gestort. </li>
<li>Niet akkoord gaan met de waarde, dan sturen we uw toestel kosteloos terug en die zal u dan binnen 3 werkdagen ontvangen. </li>
</ul>
19. Wat als ik niet akkoord ga met de waardemail?
Dan sturen we uw toestel kosteloos retour en die zal u dan binnen 3 werkdagen ontvangen.
20. Wanneer krijg ik het geld gestort?
Na bevestiging van verwerking van het toestel bij ons, wordt het bedrag binnen 24 uur op uw rekening gestort.