Bereken de waarde voor het verkopen van uw Samsung direct en snel. Of deze nu een beschadiging of mankement heeft, of nog helemaal ‘als nieuw’ is. Wij bieden u altijd een eerlijke waarde voor uw gebruikte Samsung.
Samsung verkopen aan Rephone
Wat voor Samsung wil je verkopen of inruilen?
Galaxy A54
Galaxy A34
Galaxy A14
Galaxy A53
Galaxy A33
Galaxy A13
Galaxy A52
Galaxy A42
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S23 Plus
Galaxy S23
Galaxy S22 Ultra
Galaxy S22 Plus
Galaxy S22
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S21 Plus
Galaxy S21
Galaxy S21 FE
Galaxy S20 Ultra
Galaxy S20 Plus
Galaxy S20
Galaxy S20 FE
Galaxy Note 20 Ultra
Galaxy Note 20
Galaxy Z Flip 4
Galaxy Z Fold 4
Galaxy Z Flip 5
Galaxy Z Fold 5
Galaxy A15
Galaxy A25
Galaxy S23 FE
Galaxy S24
Galaxy S24 Plus
Galaxy S24 Ultra
Galaxy A35
Galaxy A55
Galaxy Z Flip 6
Galaxy Z Fold 6
Galaxy S24 FE
Galaxy A16
Stuur je oude telefoon gratis naar ons op
Weet gelijk wat je voor je telefoon krijgt
Wij storten de waarde op je bankrekening
Geld verdienen met je oude toestel?
Zo werkt het
Heb je thuis een iPhone of iPad die je niet meer gebruikt, dan is deze geld waard! Lever je oude toestel in en ontvang de waarde van je apparaat op je rekening . Geef de staat van je iPhone of iPad aan, laat je gegevens achter en stuur je toestel op of kom langs bij Rephone. Super eenvoudig!
1. Waarde berekenen
Weten wat je toestel waard is
2. Inpakken en opsturen
Via PostNL of inleveren bij Rephone
Na het aanmelden van de te verkopen Samsung ontvangt u van ons een verzendlabel om het toestel gratis te verzenden en kosteloos af te leveren bij een PostNL pakketpunt. Verpak uw Samsung veilig in een stevige doos met genoeg opvulmateriaal.
3. Geld ontvangen
Weten wat je krijgt
U ontvangt een track & trace link om uw pakket te volgen en krijgt bevestiging na ontvangst en beoordeling van uw Samsung. Binnen twee weken na afhandeling ontvangt u het bedrag op uw bankrekening. Bent u niet akkoord met de beoordeling? Dan ontvangt u de iPhone kosteloos retour.
Waarom aan ons verkopen?
Direct de waarde berekend
Vaste prijs na aanmelden
Gratis en verzekerd verzenden
Aflevering mogelijk in fysieke winkel
Snel uitbetaald op uw bankrekening
1. Welke stappen moet ik ondernemen voor ik mijn toestel opstuur?
2. Moet ik het toestel resetten?
3. Hoe reset ik mijn apparaat op de juiste manier?
- Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in'.
- Tik vervolgens op 'Wis alle inhoud en instellingen'.
- Voer uw toegangscode of wachtwoord van uw Apple ID in als u hierom wordt gevraagd.
- Bevestig dan dat u uw apparaat wilt wissen.
- Wacht tot uw apparaat is gewist. Afhankelijk van het apparaat kan het wissen van alle gegevens enkele minuten duren.
4. Hoe verwijder ik mijn iCloud-account van mijn toestel?
- Ga naar 'Instellingen' > '[uw naam]'.
- Scrol helemaal naar beneden.
- Tik op 'Log uit'.
- Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op 'Schakel uit'.
- Schakel de gegevens in waarvan u een kopie op uw apparaat wilt bewaren.
- Tik op 'Log uit'.
- Tik opnieuw op 'Log uit' om te bevestigen dat u wilt uitloggen bij iCloud.
5. Moet ik mijn toestel opgeladen opsturen?
6. Hoe moet ik het toestel versturen?
7. Hoe lang is een verzendlabel geldig?
8. Betaal ik verzendkosten?
9. Krijg ik een trackinglink bij het versturen?
10. Moet ik het verzendbewijs bewaren?
11. Wat als mijn pakketje niet aankomt/kwijtraakt?
12. Moet ik mijn gegevens achterlaten in het doosje?
13. Moet ik het originele doosje meesturen?
14. Moet ik de oplader en oortjes meesturen?
15. Krijg ik een bevestiging als mijn pakketje is afgeleverd/aangekomen?
16. Hoe lang duurt het voordat mijn toestel is bekeken/gecheckt?
17. Krijg ik een bevestiging als mijn toestel is goedgekeurd?
18. Wat als mijn toestel wordt afgekeurd?
- Akkoord gaan met de waarde, dan krijgt u het geld binnen 14 dagen op uw rekening gestort.
- Niet akkoord gaan met de waarde, dan sturen we uw toestel kosteloos terug en die zal u dan binnen 3 werkdagen ontvangen.