• Garantie/Retourneren

    Garantie/Retourneren

    Voor garantie en retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt contact met ons opnemen via 085 1301 646 of via klantenservice@rephone.nl

  • Levertijd

    Levertijd

    Voor 22:00 besteld is morgen in huis, indien het product op voorraad is. Zaterdag en zondag voor 16:00 besteld is maandag in huis!

  • Toestel verkopen

    Toestel verkopen

    Bekijk hier de waarde van jouw oude toestel! Geef de staat van je apparaat aan, laat je gegevens achter en stuur je toestel op of kom langs bij Rephone.

  • Verwerkingstijd

    Verwerkingstijd

    Wij streven ernaar het toestel binnen 3 werkdagen in behandeling te nemen. Zodra uw toestel is afgehandeld krijgt u van ons een mail. Het geld zal na de bevestigingsmail binnen 48 uur op uw rekening staan.

Veelgestelde Vragen

Wat is het verschil tussen refurbished en tweedehands?

Refurbished houd in dat de smartphone of tablet voor verkoop volledig gereviseerd is. Dit houd in dat het apparaat vooraf uitgebreid getest, geüpdate, schoongemaakt en indien nodig van nieuwe onderdelen word voorzien.

Waarom een refurbished in plaats van een nieuw toestel?

Een refurbished telefoon is ideaal voor mensen die minder willen uitgeven maar wel een goede kwaliteit toestel willen, en het is nog eens duurzaam!

Zijn refurbished telefoons van goede kwaliteit?

Refurbished toestellen worden in verschillende gradaties aangeboden. Hier word gelet op krassen, deukjes en andere beschadigingen. Een veelgebruikte onderverdeling in kwaliteit is A,B en C Grade, hieronder staan deze benoemd:
A - Grade (Als nieuw).
B - Grade (Licht gebruikt).
C - Grade (Zichtbaar gebruikt)

Hoe verkoop ik mijn toestel aan jullie?

Je kan je oude toestel aanmelden via onze website door hier te klikken. Vervolgens kun je je merk en model kiezen. Hierna kun je kiezen hoeveel opslag jouw toestel heeft. Hierna krijg je een formulier te zien waar je je gegevens kan invoeren. Hier krijg je ook gelijk een prijs indicatie te zien.

Welke stappen moet ik ondernemen voor ik mijn toestel verstuur?

U moet uw iCloud - account verwijderen van het toestel en die daarna resetten zodat wij uw toesel kunnen testen.

Moet ik het toestel resetten?

Ja, als het toestel niet gereset is kunnen wij deze niet testen. Bij de vraag 'Hoe reset ik mijn toestel op de juiste manier?' kan je lezen hoe je de telefoon moet resetten.

Hoe reset ik mijn apparaat op de juiste manier?

In de onderstaande stappen zie je hoe je je toestel op de juiste manier kunt resetten.
Tik op ‘instellingen’ > ‘algemeen’ > ‘stel opnieuw in’ Tik vervolgens op ‘wis alle inhoud en instellingen’.

Hoe verwijder ik mijn iCloud - account van mijn toestel?

In de onderstaande stappen staat hoe u deze op de juiste manier kunt verwijderen:
Ga naar ‘instellingen’ > ‘[uw naam]’.
Scrol helemaal naar beneden.
Tik op ‘Log uit’.
Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op ‘schakel uit’.
Schakel de gegevens in waarvan u een kopie in uw iCloud account wilt.
Tik op ‘Log uit’.
Tik opnieuw op ‘Log uit’ om te bevestigen dat u wilt uitloggen bij iCloud.

Hoe moet ik het toestel versturen?

U kunt het beste het toestel in een doos met opvulmatriaal versturen, op deze manier is de telefoon goed beschermd en kan deze geen schade oplopen tijdens het versturen. Voor het versturen van de doos kunt u ons verzendlabel gebruiken hierdoor is je pakket kosteloos en verzekerd.

Hoelang is een verzendlabel geldig?

Een verzendlabel is 1 week geldig nadat deze is aangemaakt. Zorg ervoor dat deze niet verstuurd word met een ongeldig verzendlabel want dan is er een grote kans dat uw pakket kwijtraakt bij PostNL. Te laat met versturen? Meld dan het toestel opnieuw aan op de website.

Moet ik het verzendbewijs bewaren?

Ja, deze hebben wij namelijk nodig als uw pakket kwijt is geraakt bij PostNL.

Wat als mijn pakket niet aankomt?

Als uw pakket na 3 werkdagen nog niet aangekomen is bij ons, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice zodat zij een onderzoek kunnen starten bij PostNL. Dat onderzoek kan meer dan 2 weken duren, we proberen in die tijd u zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Hiervoor hebben wij het serienummer en de factuur van het toestel nodig.

Moet ik mijn gegevens achterlaten in het doosje?

Nee, bij binnenkomst scannen wij de barcode van het verzendlabel waardoor wij al uw gegevens kunnen zien. Dit werkt alleen als u gebruikt maakt van een verzendlabel van ons.

Krijg ik een bevestiging als mijn pakket is afgeleverd / aangekomen?

Ja je krijgt een mail ter bevestiging zodra deze is gescand bij ons.

Hoelang duurt het voordat mijn toestel is gecontroleerd?

Wij streven ernaar het toestel binnen 3 werkdagen in behandeling te nemen. Zodra uw toestel is afgehandeld krijgt u van ons een mail.

Krijg ik een bevestiging als mijn toestel is goedgekeurd?

Ja, u krijgt een mail zodra uw toestel is goedgekeurd.

Wat als mijn toestel wordt afgekeurd?

Als uw toestel niet overeenkomt met de aanmelding krijgt u een waardemail met een nieuwe waarde van ons, u heeft dan 2 keuzes:
Akkoord gaan met de waarde, dan krijgt u het geld binnen 14 dagen op uw rekening gestort.
Niet akkoord gaan met de waarde, dan sturen wij uw toestel kosteloos terug en die zal u dan binnen 3 werkdagen ontvangen.

Wanneer krijg ik het geld gestort?

Het geld zal na de bevestigingsmail binnen 14 dagen op uw rekening staan.

Als ik meerdere toestellen wil opsturen mogen deze dan in dezelfde doos verstuurd worden?

Ja deze kunnen in dezelfde doos verstuurd worden maar let er wel op dat u ze apart aanmeld.

Zit er garantie op refurbished toestellen?

Ja wij hanteren standaard 2 jaar garantie op al onze toestellen!

Wat als ik niet akkoord ga met de waardemail?

Dan sturen we uw toestel kosteloos retour en die zal u dan binnen 3 werkdagen ontvangen.

Kan ik mijn toestel ook op locatie langs brengen?

Ja het is mogelijk om je toestel op locatie af te geven dit kan bij onze winkel (MobielRepair):

© 2024 Rephone - Alle genoemde prijzen zijn incl. btw.

    • Apple Pay
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.